September 5, 2010

~~BF??~~

Salam..
cmaner korang harI ni??
SEhat??
PoSer ok??
HUHu..
act..skang Xder Aper sgt Yang aku nk share..tErinGt Jer Td..ader JunioR aku Chat ngan Aku td..
xpnah2 Chat..TetIber jer dier cHat..2 Pon LAm FB..
Huhu..
IntRo Seme Dah Lepas..HuHU..
SkalI die Tanyer aku 1 SoalAn..
`akak da ader yang Punyer ker?`
HuHu..aih Budak Ni..Brani Dier Tanyer Cam2 nGan aku..HihI..
Aku Pon PsikO r die Sket>..
`aGak2??`
HuHu..
`Nta la..Dah Kot~`
UhuK!!bedeBuK!!!
HiHi..~daH..Mak NgaN aBAh yAng PuNyer Stakt ni..~`
HiHi..Jwpan MAntAp aku BAgi..HuHu...
Aku tanyer lA die laGi..~`adek Ader y punyer Ker??`
huhu..~`same lA..Mak n Ayah Yang punyEr Lg StakT ni..2 lG pOnting,..~`
WAAhh..HuHU..Jwpan Y jarang aku DApT skanG..
~~KepadA moHammad NaiM RosLi..TahNiah!!HuhU..


mohammad naim rosli adalah salah sorang ant 2 jejaka kt atas..

*Aku terpikir pas die jwb yang mak ayah lagi penting td..alhamdulillah aku harap aku masih lagi tergolong dalam anak2 yang taat pada mak n abah..huhu..pentingnya diorang..sampaikan mak aku pnah ckap..suh mintak posting dekat2..t dah tue sape nak jaga..Allah!!btapa aku bersalah time 2..huhu..
~~buat mohammad naim rosli..moga adek trus tabah n cekal..dan tetap utk jage hati..sediakan diri dulu sblom pasti mampu menjaga amanah len..trme kasih..~~

*Buat aku snirik..jgn mudah hanyut!!huhu~~

No comments:

Post a Comment

~~