December 29, 2010

kenangan yang terindah...^^

sAlAM..AISEH.LAMe x conteng2 kt cni..hahaa...
its time to build up again..knowledge, skills...arggghhh...
my abah said...~kalu malas ngat blajo, nikoh2 je derah2...like2...
hahaha...
sebuln lbih kt umah...mcm2 jadi..harimau, singa..semua..haha...saba layan kerenah adek2...saba2..huhu...my mak said..~the way u treat others show how u will be treated sumday...tp lam mlayu la..hahaha...salu dipesan cmtuh...
lagi...~ngan budk2..kne lmbut2...kalu kite kasar, die pon kasar...mane jadi...~btul2...
huhu...lagi...n lagi...
agaknye..dulu2 aku pon cmni kot..degil..haha..tp mak aku ckp dalam ramai2, aku y pling seng nk jg...aiseh...mane 1 nih?
huhu...xnk tulis byk..start missing my home sweet home aready...wpun umah tu x siap full lg..tp..byk kngnn kt umah tuh...
dr aku kecik smpai la da 22 cmnih..
aku x kesah kalau hari2 aku kne kmas umah..masak seme2..asal seme ade dpan mate..mak abah terutama..
jauh2 cmni..hati x tenang..ingat pe y jadi kt umah..kdg2, sakit demam pon dorg x gtaw..erm...
apepon...aku doakan mak abah aku sehat dan selamat sentiasa diredhai murah rezeki dunia akhirat...amin...
p/s : sini aku nk selitkan sikit pic family aku...


~~len kali aku upload..teramatlah letih dr jm 11 pg till 11 mlm aku di jalan...aiseh...

No comments:

Post a Comment

~~